Redakcja Korekta Rewizja
726 560 923
iwona.szopa@redakcjakorekta.pl
Oferuję usługi bez minimalnej wartości zamówienia - redakcję/korektę dokumentów tekstowych, plików PDF oraz wydruków.
Po otrzymaniu tekstu wysyłam Państwu na adres mailowy bezpłatną niezobowiązująca wycenę i określam termin realizacji zlecenia. Po ich zaakceptowaniu zawieramy umowę o dzieło. Ja ze swojej strony zobowiązuję się do sprawdzenia tekstu oraz poprawienia w nim błędów językowych, w szczególności błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, gramatycznych (fleksyjnych i składniowych), leksykalnych (słownikowych, frazeologicznych, słowotwórczych), literówek, błędów kompozycji i stylistycznych, a także błędów edytorskich, typograficznych i błędów składu.
Przy większych zleceniach wymagana zaliczka; przy mniejszych - płatność po wykonaniu zlecenia.
Redakcję/korektę mogę wywkonać w MS Word (pliki DOC oraz DOCX), pliku PDF (jeśli tekst został złożony przez operatora DTP) oraz na wydruku lub rękopisie. W przypadku plików edytowalnych redakcję przeprowadzam w trybie śledzenia
DTP) oraz na wydruku lub rękopisie. W przypadku plików edytowalnych redakcję przeprowadzam w trybie śledzenia zmian w MS Word. Dzięki temu widoczne są wszystkie poprawki i autor może je akceptować lub odrzucać. Masz więc pewność, że żadna poprawka nie zostanie wprowadzona bez Twojej wiedzy. W przypadku plików PDF (np. po składzie tekstu) poprawki nanoszę za pomocą oznaczeń graficznych w programie Adobe Acrobat. Ich wprowadzeniem w pliku źródłowym musi się zająć operator DTP odpowiedzialny za skład tekstu lub inna osoba mająca dostęp do pliku, na podstawie którego został wygenerowany plik PDF. Korektę mogę wykonać również na wydrukach, stosując znaki korektorskie według ujednoliconej normy PN-72/P-55036 Znaki korektorskie i wykonywanie korekty drukarskiej. Błędy zaznaczam w miejscu ich występowania oraz na marginesie wraz z wersją poprawną.
Gwarancja jakości
W przypadku niewywiązania się z ustalonych terminów lub popełnienia rażących błędów Wykonawca (czyli ja) zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 50% wynagrodzenia umownego brutto.
A co rozumiem przez rażące błędy?
Oferuję usługi bez minimalnej wartości zamówienia – redakcję/korektę dokumentów tekstowych, plików PDF oraz wydruków i rękopisów.
Po otrzymaniu tekstu wysyłam Państwu na adres mailowy bezpłatną, niezobowiązującą wycenę i określam termin realizacji zlecenia. Po ich zaakceptowaniu zawieramy umowę o dzieło. Ja ze swojej strony zobowiązuję się do sprawdzenia tekstu oraz poprawienia w nim błędów językowych, w szczególności błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, gramatycznych (fleksyjnych i składniowych), leksykalnych (słownikowych, frazeologicznych, słowotwórczych), literówek, błędów kompozycji i stylistycznych, a także błędów edytorskich, typograficznych i błędów składu.
Przy większych zleceniach wymagana zaliczka; przy mniejszych – płatność po wykonaniu zlecenia.
Redakcję/korektę mogę wykonać w MS Word (pliki DOC oraz DOCX), pliku PDF (jeśli tekst został złożony przez operatora DTP) oraz na wydruku lub rękopisie. W przypadku plików edytowalnych redakcję przeprowadzam w trybie śledzenia zmian w MS Word. Dzięki temu widoczne są wszystkie poprawki i autor może je akceptować lub odrzucać. Masz więc pewność, że żadna poprawka nie zostanie wprowadzona bez Twojej wiedzy. W przypadku plików PDF poprawki nanoszę za pomocą oznaczeń graficznych w programie Adobe Acrobat. Ich wprowadzeniem w pliku źródłowym musi się zająć operator DTP, odpowiedzialny za skład tekstu, lub inna osoba mająca dostęp do pliku wyjściowego. Korektę mogę wykonać również na wydrukach, stosując znaki korektorskie według ujednoliconej normy (PN-72/P-55036 Znaki korektorskie i wykonywanie korekty drukarskiej). Błędy zaznaczam w miejscu ich występowania oraz na marginesie wraz z wersją poprawną.
W przypadku niewywiązania się z ustalonych terminów lub popełnienia rażących błędów wykonawca (czyli ja) zapłaci na rzecz zamawiającego karę umowną w wysokości 50% wynagrodzenia umownego brutto.
A co rozumiem przez rażące błędy?